Strategia handlu walutami 2018 podstawowa


Prognoza cen ropy naftowej WTI: Przygotuj się na kolejne tygodnie Przerwij teraz Ceny ropy skonsoliduj z wewnętrznym barkiem Kupcy mogą planować przełomowe wyprzedaże w ropie Ponad 47,71 Jeśli szukasz pomysłów na handel ropy naftowej i innych towarów, sprawdź nasz Trading Przewodniki. Cena ropy naftowej WTI (CFD: USOil) spada po tygodniowych maksimach po wczorajszym kursie notowań ropy naftowej osiągnęła szczyt 47,71. Przy dzisiejszej cenie akcji, która nie jest w stanie przebić się na nowe maksima, technicznie sugeruje to, że ceny ropy mogą zamknąć tydzień wraz z utworzeniem wewnętrznego baru. Wiedząc o tym, przedsiębiorcy powinni nadal monitorować obecną wysoką wagę tygodniową jako punkt oporu w przyszłym tygodniu. Alternatywnie, czwartek za niska należy również uznać za punkt wsparcia dla ropy naftowej w cenie 45,74. Ponieważ ceny ropy naftowej konsolidują się między tymi wartościami wsparcia lub oporu, handlowcy mogą planować obrót jednym z dwóch scenariuszy. Po pierwsze, przedsiębiorcy mogą zdecydować się na dalsze konsolidacji w przyszłym tygodniu, jeśli ropa naftowa nadal handlu w zakresie 2,03. Strategia ta może być uznana za ważną, dopóki działanie cenowe nie wybuchnie powyżej 47.71 lub poniżej 45.74. Drudzy handlowcami, którzy mogą poszukiwać, to przełamanie ze zidentyfikowanego zakresu handlu. W tym scenariuszu przedsiębiorcy mogą zdecydować się na ekstrapolację 1X przedłużenia zakresu 2,03 w celu znalezienia wstępnych założeń cenowych. To powoduje, że pierwotne ataki typu "break out" wynoszą blisko 49,74, a cele niedźwiedzi w pobliżu 43,71. Cena ropy naftowej, wykres dzienny wewnątrz baru (stworzony przez Walker England) Stosunek długich do krótkich pozycji dla ropy naftowej (CFD: USOil) wynosi -1,19. Ten indeks SSI (spekulacyjny indeks sentymentów) wskazuje, że 54 pozycjonowania jest obecnie krótkotrwały WTI Oil. Zazwyczaj, gdy zasada SSI jest negatywna, sugeruje to, że ceny mogą nadal rosnąć. W przypadku wyraźnego przełamania, przedsiębiorcy powinni szukać SSI, aby przejść do nowych negatywnych skrajności. Ewentualnie, jeśli ceny będą niższe, SSI może przejść do pozytywnej lektury. Aby otrzymać analizę Walkersrsquo bezpośrednio przez e-mail, ZAREJESTRUJ SIĘ TUTAJ Zobacz najnowsze artykuły Walkerrsquosa na jego stronie Bio. Kontakt i Śledź Walker na Twitterze WEnglandFX. DailyFX dostarcza aktualności forex i analizę techniczną trendów, które mają wpływ na globalne rynki walutowe. Aktualne godziny po godzinach Wiadomości przed wprowadzeniem do obrotu Flash Cytat Podsumowanie Oferta interaktywna Wykresy Domyślne ustawienia Należy pamiętać, że po dokonaniu wyboru będzie obowiązywać dla wszystkich przyszłych wizyt do NASDAQ. Jeśli w dowolnym momencie jesteś zainteresowany przywróceniem ustawień domyślnych, wybierz opcję Domyślne ustawienie powyżej. Jeśli masz jakieś pytania lub napotykasz jakiekolwiek problemy podczas zmiany ustawień domyślnych, napisz do isfeedbacknasdaq. Potwierdź wybór: Wybrano zmianę domyślnego ustawienia wyszukiwania ofertowego. To będzie Twoja domyślna strona docelowa, chyba że zmienisz konfigurację ponownie lub usuniesz ciasteczka. Czy na pewno chcesz zmienić ustawienia Masz zaszczyt zapytać Proszę wyłączyć blokadę reklam (lub zaktualizować ustawienia, aby upewnić się, że javascript i pliki cookie są włączone), abyśmy nadal mogli dostarczyć Ci pierwszeństwo na rynku a dane, które można oczekiwać od nas. Forex Trading Wskazówki dla 2018 Zachary Storella jest niezależnym inwestorem i handlowcem, który rozpoczął countingpips w 2007 roku jako miejsce na wgląd, pomysły i informacje na temat globalnych rynków i handlu forex. Opowiedz nam historię z CountingPips. Kiedy i dlaczego rozpocząłeś swoją witrynę, zacząłem odliczanie pieniędzy pod koniec 2007 roku, aby utrzymać się na szczycie rynków i wszystkich wydarzeń w otoczeniu makroekonomicznym. Od blisko paru lat zajmowałem się handlem i naprawdę czułem, że rozwinęłam pasję, aby wiedzieć, co się dzieje na rynkach i na rynkach. Jednak utraty interesów w tamtym czasie mnie wzbudzało psychologicznie. Naprawdę nienawidziłem przegrywać, a co gorsza, miałem trudności z ustaleniem, dlaczego poszczególne zawody przegrywały lub co robiłem źle. Uznałem, że naprawdę muszę to zrozumieć, muszę zdobyć wykształcenie lub wyjść z rynku. Tak więc szybko sformułowałem plan, który był dla mnie sposobem na wygraną (a przynajmniej miałem taką nadzieję), aby być naprawdę zaangażowanym w poznanie rynków, danych makroekonomicznych i ogólnego nastawienia do tego, co się dzieje i dlaczego. Więc zacząłem stronę internetową i blogowałem codziennie o nowościach forex, aby zmusić się do pozostania na rynku. W tym czasie byłem niezależnym projektantem strony internetowej, więc tworzenie witryny było łatwe, ale blogowanie od jednego do pięciu razy dziennie na temat rynków było naprawdę ciężką pracą, a zmuszanie się do tego w końcu zapewniło mi dobrą podstawę ma znaczenie na rynkach. Od jak dawna interesujesz się handlem walutami zawsze byłem bardzo zainteresowany inwestowaniem i rynkami. Niemniej jednak, prawdopodobnie jak większość ludzi, niewiele wiedzieliśmy na temat handlu forex lub że waluty były rzeczywiście przedmiotem obrotu w tej sprawie. Czytałem The Wall Street Journal (WSJ) i The Financial Times konsekwentnie dla globalnych wiadomości i biznesu, a od czasu do czasu natknąłem się na artykuły o Forex. Zaintrygowałem się stopniowo, aby dowiedzieć się, o co w tym wszystkim chodzi. Ja wyraźnie pamiętam artykuł w WSJ, który koncentrował się na japońskich detalicznych handlarzy detalicznych jena i jak bardzo dużą rolę odgrywała zmienność i makroekonomia. W artykule podkreślono także, ile osób kupowało po powrocie do domu z pracy, a nawet gospodynie domowe sprzedają waluty. To było naprawdę dziwne, aby przeczytać o, a jednak tak fascynujące, że musiałem dowiedzieć się więcej i zacząłem bawić się bezpłatnym demo konto wkrótce potem. Dont Miss: Subprime Auto Loan Market ma się zbliżyć 8211 Heres Jak zysk Jaki jest największy błąd, jaki popełniłeś podczas handlu forex? Czego się nauczyłeś, popełniłem tak wiele błędów i nadal popełniam wiele błędów, ponieważ rynki są zawsze bardzo niepewne i nieprzewidywalne. Z perspektywy czasu wszystko wygląda tak łatwo i wyraźnie, ale niestety w czasie rzeczywistym, tak nie jest. Kluczem do mnie jest staranie się rozpoznawać błędy wcześnie i ograniczyć je. Twierdzę, że popełniłem największy błąd w mojej poprawie, ponieważ przedsiębiorca nie był w stanie pociągnąć za sobą transakcji, o których miałam dobre przeczucia, ale nie miał wystarczająco silnego przekonania do wzięcia udziału. Bardzo dużo nauczyłem się z oglądania wiele transakcji przechodzi i czuje, że brakowało mi szansy na sukces. Prawdopodobnie niektóre z tych zawodów byłyby przegranych, ale zmotywowało mnie do przemyślenia i udoskonalenia mojego podejścia. Zreformowałem, jak oceniłem moje pomysły i przyjęłam głębsze i bardziej formalne podejście do pisania hipotezy z wieloma aspektami do oceny każdego pomysłu. Teraz mam więcej pewności, że jeśli mam przeczucie lub czytam coś, co mnie intryguje, mogę zaatakować ten pomysł lepszym i bardziej niezawodnym procesem, aby ustalić, czy jest on wart inwestycji. Z twojej perspektywy, jaka jest najważniejsza zasada handlu forex powiedziałbym, że wiedza, doświadczenie i ryzyko stanowią podstawę zasad handlu forex. Wiesz, dlaczego handlujesz, jakie ramy czasowe, jaki instrument, co chcesz ryzykować w handlu i, co bardzo ważne, wiesz, co cię z tego handlu wydostanie. Doświadczenie jest dla mnie najlepszym nauczycielem w handlu 8211, szczególnie psychologicznie zajmującym się wygranymi i stratami. Koncentrowanie się na ryzyku powinno zawsze znajdować się w czołówce każdego zlecenia, ponieważ nawet najlepszy pomysł na świecie nie jest wart wiele, jeśli rynek już cię pobił (prawdopodobnie eliminując nagrodę i zwiększając ryzyko). Jakie są najczęstsze błędy, które widzieli początkujący inwestorzy forex Niektóre z najbardziej jaskrawych błędów, które nowi handlowcy powodują, używają zbyt dużej dźwigni, handlują zbyt dużo, oczekują nierealistycznych zysków i przechodzą od strategii do strategii. Jakie są twoje ulubione narzędzia lub zasoby do handlu na rynku Forex Niektóre z moich ulubionych narzędzi do handlowania rynkami to Metatrader 4 z Indywidualnymi Wskaźnikami i Expert Advisor dla wykresów forex i TradingView dla forex i wszystkich innych instrumentów. Moje badania danych i statystyk są przeprowadzane w języku programowania Python za pośrednictwem bibliotek takich jak pandy, matplotlib i seaborn. Co znalazłeś to najbardziej wiarygodne źródła informacji i wgląd w świat rynku forex Istnieje wiele, wiele wspaniałych zasobów na globalne gospodarki, rynki i forex, które można znaleźć w Internecie. Kilka lat, które przeczytałem, to Kathy Lien i Boris Schlossberg z bkassetmanagement, Marc Chandler z marctomarket, John Hardy z SaxoBank i Brett Steenbarger z traderfeed. blogspot. Myślę, że teraz jest świetnie, że istnieje tak wiele wspaniałych zasobów, aby pomagać poszczególnym inwestorom. Wielu wpływowych, zróżnicowanych i najwyżej notowanych ekonomicznych umysłów ma regularne blogi (od ludzi takich jak Larry Summers czy Ben Bernanke aż do profesjonalnych quants), a wiele innych usług wysokiej jakości, takich jak Quandl (co zapewnia ogromne zbiorze danych) i TradingView ( wykresy), które umożliwiają inwestorom dostęp do informacji, jak nigdy dotąd. Next: Jak możesz zyskać na tym samym trendzie, który spowodował wzrost zapasów w USA o 1 262 w latach 80. i 90.

Comments